O petală gri.

  E ora patru dimineața și mie îmi e dor de bunica. O lacrimă stă să cadă, dar nu o las. Nu am plâns când au pus-o în pământ, nu o să plâng acum. Începusem să scriu un articol despre cum ar trebui să fim noi happy zilnic, cu zâmbetul pe buze de dimineață și alte căcaturi pozitive. Cum mi se întamplă de câte ori mă apuc de scris, am ajuns de la râs la plâns și m-am oprit, am dat save draft și am început să mă gândesc la momentul când mintea mea a luat-o pe calea greșită.
  O imagine cu bunica, sculptând în camera de lucru mă obsedează și îmi dictează parcă fiecare apăsare de tastă, fiecare gând fiindu-mi omorât din fașă de amintirea asta.. Gata, melancolia a pus stăpanire pe mine și îmi sufocă creația, manipulând-o cum vrea ea. Iar eu o las, e prea greu să mai lupt acum, e prea târziu..
  Amintirea ei e atât de puternică în mine pentru un singur motiv: mă facea să zâmbesc tot timpul. A fost singura persoană care nu m-a făcut să fiu nervos, să plâng, să ling pentru afecțiune sau să urlu pentru răsfăț. A fost totul atât de natural, de brut, de armonios.. Aș zice că a fost ca într-un vis, dar apoi o dau pe clișee și devin artificial.. la bunica nu i-ar fi plăcut. Ce trist că s-a dus așa de repede și m-a pregătit doar pentru relația mea cu oamenii din familie. A rămas făra timp să îmi mai dea niște sfaturi  prețioase și unice despre cum să mă comport cu spada rece și tăioasă a societății. Nu a mai avut timp.. Și cât timp a dat ea pentru mine, pentru mama, pentru noi. Parcă îmi vine să plâng, dar mă abțin pentru că am promis că nu voi face asta. E interesant cum pot să mă controlez acum și nu reușeam altădată. Am crescut, sunt mare acum.
   Scânteia parcă s-a mai domolit, iar în mintea mea e liniște din nou. Mă duc să încerc să adorm, atât timp cât podul către haos e ridicat..

Un gând despre &8222;O petală gri.&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

