Ziua Bărbatului

   În primul rând, procesul de conştientizare a luat controlul degetelor şi trebuie să zic că până să ajung a fi bărbat mai e de trecut în CV o familie, o maşină cumpărată datorită muncii mele, o carieră decentă şi un eveniment de bocit şi stors lacrimi la care eu nu voi da drumul la nicio bucată de apă pe faţa mea. Bărbatul adevărat e pe cale de dispariţie azi şi e înlocuit de un hibrid efeminat care e preocupat de a fi perfect şi a uitat de arta de a fi bărbat. Da, este o artă, iar aici e vorba de: etichetă, putere, echilibru şi decenţă.
   Bun, vine 5 mai şi e ziua bărbaţilor. Barabule, inimioare şi sudoare, mai că mă bucur că sărbătoarea asta se promovează şi e luată în serios, bineînţeles, (tot) de noi. Din câte am văzut pe site, cam toţi dintre noi vrem de ziua noastră să trăim extrem, să simţim că suntem în viaţă. Fair enough, având în vedere că mulţi bărbaţi sunt captivi într-o rutină monotonă şi vor avea nevoie de o scânteie de adrenalină uneori. 5 mai se pare a fi ziua perfectă pentru artificii, nu crezi?
   Cât despre ce vreau eu? Hmm, aş putea zice, datorită unor evenimente recente, că sănătatea rămâne cel mai fain cadou, dar nu ar strica o scurtă partidă de paintball sau o tură cu maşina pe pista de pe aeroport (hhihihi).
    Ehm, ce tot zic eu aici.. ziua noastră e în fiecare zi, nu ? Când ajungem acasă, stăm pe scaunul nostru preferat, ne hrănim puţin cu visul nostru utopic şi ne gândim cum să mai dăm jos un kg sau două, să arătam bine for the ladies  us sau cum să o facem pe doamna noastră să zâmbească. Mno, că mi s-a şi făcut pofta de o Stella.

IMG_0251

Un gând despre &8222;Ziua Bărbatului&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

