Random notes #2

· Dacă o persoană te-a făcut să plângi atunci înseamnă că persoana aia nu merită nici măcar un gând acordat, darămite lacrimile tale, care sunt, după mine, preţioasa sudoare a sufletului.
· Ador florile, iar părerea mea rămâne neschimbată : aceste omagii vegetale nu sunt apreciate pe deplin de ale noastre fete în secolului ăsta tare modern.
· Dragă fete, eu înţeleg că trebuie să dovediţi băieţilor că sunteţi foarte tari, dar să vă puneţi în cap ca nişte vite proaste e un act penibil sau o nevoie imensă de atenţie. Sunteţi domnişoare, bă ! Ce dracu’, vă place violul scurt din buda clubului şi voma din păr?
· Suntem un popor trist, hai să ne lamentam !
· Timpul meu e preţios. Mai bine îmi petrec ore în şir cu persoane autentice şi interesante, decât să-mi pierd timpul cu oameni artificiali sau care ştiu doar cancan şi solar. Da, aparent sunt un snob şi aşa-zis impresar, dar eu doar îmi curăţ timpul de lucruri inutile. You should do it too, it’s all about the quality and not quantity. Especially with people.
·
Ador insecta destul de naivă să creadă ca nu îi simt duhoarea de la o poştă atunci când se apropie să-mi facă rău.
· Eu nu beau spirt, eu doar mă frec cu el. Voi ?
· Încă nu m-am hotărât cum e mai bine : să rămân prost de bun sau să încerc să fiu şi eu puţin egoist ?
· Nu pot să înţeleg cum ai curaj să te îmbraci în alb, dar duşul să-l laşi în uitare, astfel să ne trezim toţi cu jumate de soare puturos la tine pe haină. Yuck!
· Eu pe Facebook am 213 prieteni. Prieteni pe care îi cunosc personal. Nu înţeleg de ce trebuie să facem concurs şi să dăm add la Costel Lopată, Daniela Prună sau Mitica Explozivă ? Keep it simple, keep it real.
·
Pentru mine toată lume e mică, să fie cu iertare.
· Disperarea nu are limite, ştiu din a mea experienţă, din păcate. Totuşi, să ajungi să copiezi oameni ? Auch, that’s low even for me !
·
Tipul prietenului înţelept : ţi-a dat un sfat, a avut dreptate. Încă unul materializat în adevar  şi deja te întrebi dacă e pe mână cu D-Zeu. La al treilea îţi laşi îndoiala la poartă şi-l asculţi orbeşte.
· Mulţi dintre noi, ăştia cu puţulică, suntem sensibili, dar puţini o arată sau o recunosc. Da, am plâns şi eu la Lion King când eram pitic.
· Cei care mă caută doar când au nevoie de mine să sugă o bilă de plastic. Acum!
· Sper că încet vom scăpa de ”Mi-e ruşine”. Ruşinea să moară, bunul simţ şi limita obrazului să trăiască în voie.

2 gânduri despre &8222;Random notes #2&8221;

  1. daca ai plans la nu-stiu-ce cand aveai sub 11 ani nu se pune. hai sa facem concurs la asta, daca la numaru ade prieteni de pe facebook nu vrei*sad, ironic smile*

Stoarce o lacrimă de creier aici :

