Papară. Gen, io !

  De cum am pus piciorul jos pe covor, am avut poftă de papară. Aşa că, în minutul doi mi-am pus pe mine halatul şi m-am dus în bucătărie, am pus şi cafeua la făcut, apoi am stat jos şi am gândit.
   Astfel, am decis că azi fac :
Papară light.
Ingrediente:
– 3 OO
– Lapte.
– Margarină de plastic.
– Sare, piper cu lămâie (fiţă).
– Cherry tomatoes şi pătrunjel.
– Pâine.
– Caş,

IMG_0210 
Prima oară, am pus cele 3 oo în bol, puţină margarină şi lapteee. NU cumva să puneţi sarea sau piperul amu’, că stricaţi oul ! Şi noi nu vrem să stricăm oul, nu ?

IMG_0211între timp, am pus si cherry-urile pe foc. (Da, ştiu, e ulei mult, scăpat puţin. Oricum e.. Olive Oil)

IMG_0218Dupa ce am bătut la ele de mi-a ieşit ochiul afară, am tăiat şi aruncat pătrunjelul în mixt, sarea şi piperul, iar apoi, mă pregăteam de tigaie.

IMG_0219 Aruncat în tigaie, mixt-ul îşi manifestă dorinţa de libertate şi expansiune. Deja se conturează a fi ceva bun, bun de tot.

IMG_0223  Mno, dragii tatei, după două minute şi ceva secunde, avem papara light gata şi pâinea unsă cu margarină şi ketchup. Ca na, plastic fără E-uri nu se adună, nu ? A, era să uit de caş, drăguţul de caşuleţ…

IMG_0225 IMG_0228   Şi în final, vă zic că totul a fost foarte bun şi a meritat toată munca.
Ca desert, clătite cu mere, unse cu Nutella.
Poftă bună !

Stoarce o lacrimă de creier aici :

