Lucrurile mici…

   Îţi fac ziua mai bună. Sunt ca piesele mici de lego care le pui cap la cap, ca într-un final să-ţi vezi creaţia luând.
   Ieri dimineaţă, pe la vreo patru jumate când mi-am terminat un eseu la istorie, mi-am zis să pun mâna să-l recitesc, ceea ce fac foarte rar şi am dat de un semn. Un semn care m-a făcut să adorm la ora aceea chinuitoare cu zâmbetul pe buze.
   Un fulg pe nas, un caiet îndoit, un muc care abia mai stă în nasul colegului sau frunzele de toamnă din parcul mare. În viaţă trebuie să ai ochiul deschis, atent şi prezent la tot ce se întamplă în jurul tău.

Meh, niciodată nu ştii.. poate trece o utopie pe lângă tine.

 IMG_0202

Stoarce o lacrimă de creier aici :

