Random notes #1

ran·dom, adj. = Having no specific pattern, purpose, or objective.

  • Culoarea mea preferata e gri.
  • Dacă se uită o fată la tine şi îţi zâmbeşte, fă pe arogantul. Daca se uită un baiat la tine şi zâmbeşte  , fugi.
  • Femeia de servici e om. Un mulţumesc îi va încălzi sufletul răcit, un sărumâna îi redă respectul de sine şi un pot să vă ajut îi aprinde speranţa mult uitată.
  • Ai grijă când eşti la volan şi ai de luat o curbă urâtă. Nu de alta, dar să iei curba, nu curva proastă care stă la 4 metri de trotuar să prindă ea/el verde la pietoni.
  • Dacă tot vii şi fumezi în baie, uite-te frate la ţigara ta şi nu la trompeta mea. Nu de alta, dar poate mă uit şi eu şi ajung să fac pe pompierul cu furtunul pe poziţie.
  • Dacă vrei să ajuţi, ajută ! Dacă tot ajuţi, ajută până la capat.
  • Cum am scăpat eu de rădăcinile timidităţii ? Am ridicat capul, am deschis ochii, am deschis gura iar în final, am zâmbit indiferent de situaţie. Works every freaking time.
  • Dacă se apropie iarna şi eşti puţin zgârcit, lasă pleata să-ţi crească în voie. Şi da, ai grijă de ea până prin februarie.
  • Când te trezeşti lăsat baltă de toţi şi toate, nu uita de tata şi mama. Tata aşteaptă cu nerăbdare o bere sau două cu tine iar mama cu siguranţă îi va prinde bine o plimbare sau un film bun. Nu uita de ei, sunt acolo.
  • Că tot vorbim de părinţi, un te iubesc sincer şi din inimă merită amândoi. Şi aici nu vorbesc de “te iubesc-ul” prăfuit pe care ţi-l pui la status, pe iahuu mesegenăr.
  • Urăsc din tot sufletul oamenii care sunt destul de naivi să creadă ca eşti orb şi te regulează pe faţă cu cineva fară cea mai mică remuşcare. Sunt nişte hiene, şi la propriu, şi la figurat.
  • Dacă o fată e frumoasă, priveşte-o în ochi şi spune-i. Mândria nu îşi are locul aici, eşti tu şi ea.
  • Uneori, mă simt mai bine vorbind cu ale mele gânduri decât cu alţi oameni.
  • Bă, când sunt emo, citesc Bacovia.
  • De câte ori cineva are ciudă pe tine sau pe ceva de-al tău, acesta se va manifesta prin răutate pură şi prostie oarbă.
  • Fetelor, mitocănia baieţilor se tratează cu mult sirop de ignoranţă. Aşa, ca fapt divers.
  • Dacă nu eşti un om versatil şi nu accepţi a lăsa de la tine puţin, poate nu vei trăi anumite trăiri sau poate mai rău, nu vei supravieţui în jungla asta nebună.
  • Să te schimbi e greu dar nu e o acţiune utopică, deci se poate cu răbdare şi dorinţă.
  • Visul este un totem imaginar al motivaţiei din viaţa noastră.
  • Fiecare dintre noi este un arhitect al ideilor, al trăirilor sau în construirea clădirilor. Trebuie doar să ne apucăm de desenat.
  • Unii citesc ziare, alţii beletristică sau obiecte de artă antice. Eu citesc oameni.
  • Uneori, când te simţi pierdut trebuie să îţi ridici capul, să priveşti în jur şi să conştientizezi de lucrurile pe care le ai cu adevărat.
  • Dacă nu îţi place ce auzi la radio, întotdeauna poţi schimba frecvenţa, boule!
Un gând despre &8222;Random notes #1&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

