Trei lucruri.

  Pentru ca există încă oameni care nu se pot manifesta în voie datorită gardului înalt şi des al societăţii, m-am gândit să vă zic eu ce gândesc când trag cu paiul din plăcintă, cobor scările rulante în fund sau mă strecor în Kidsland şi mă joc cu oameni de calitate
   Oricât de matur te consideri, este în tine un copil care vrei, nu vrei, se va manifesta, fie în public, fie în casă, dansând în piele goală pe Barbra Streisand. Oh wait, that’s me.
    Astfel, răzuieşte-ţi sufletul şi scrie : 
                  Nu ei te-au spălat, educat sau hrănit.
                  Nu ei îţi suportă mofturile financiare.
                  Nu ei au pus suflet să creşti, să ajungi produsul finit ce eşti.
     În concluzie, dacă ruşinea există, las-o să curgă atunci când eşti în familie, acolo va fi acceptată sau pusă la punct. Când eşti afară, rupe cutia în care eşti şi explodează, râzi, urlă.
Da, poţi face lucrurile astea cu bun simţ, am încercat eu.
Ştiţi ce e trist ? Capul lăsat jos de cei ce te cunosc.  Pentru că unii pot spune lucrurilor pe bune şi fără orice condiment sunt automat puşi la zid iar apoi stropit cu maturitate, ca na’, e la modă.

Nimeni nu te poate învăţa cine eşti, cum eşti sau când eşti (!?).
Eu ? Sunt un nesimţit dom’le..

august-10-superstar-nocal-1680x1050

Stoarce o lacrimă de creier aici :

