Sarcasmul meu dulce.

   Sau mai bine zis, miştoul meu. Uneori, de neînţeles de unii, scuipat de alţii şi iubit, în final, de toţi. Da, am sarcasm în sânge şi îmi place să-l aplic zilnic, în doze discrete şi fără stropi asupra oamenilor din jur.
    La început era bine. Aruncam cu gluma, primeam un feedback fain, râdeau câţiva, alţii îşi făceau cruce iar victima, săraca, râdea forţat şi mă înjura în gând de mamă, tată sau câine. Într-un final, eu eram ăla fain, cu glumele (slabe, da bune) în buzunar şi umblam ca un morcov mandru, cautandu-mi astfel următoarele victime. Ce urât sună, nu ? Victime.. de ce le zic aşa ? Păi, având în vedere că procesul de creaţie a miştoului implică mult exploatarea slăbiciunilor sau defectelor bine ascune, persoana îmi devenea victimă din momentul în care îşi dădea drumul la papagal. Şi aici mă opresc deoarece anumite secrete nu se zic dom’le, nu se zic !
    În fine, eu am fost întotdeauna adeptul frazei “Râzi, dar râzi cu mine.” iar eu sunt sincer, astfel recunosc că orbit de prostie şi împins de la spate de un comportament ifantil, am continuat să-mi trec graniţa obrazului şi să stric, uneori, ziua la alţii. Acum sunt altfel, fac o aroganţă de Cluj iar apoi studiez terenul, observ dacă persoana e suferindă şi daca e, sar cu scuzele de rigoare şi self-miştoul  ca să mai aerisesc un suflet sufocat de mine.

Asta e pentru voi, victime ale sarcasmului meu dulce. Credeţi-mă, întotdeauna începe ca umor dar societatea îl condimentează cu mult rău şi noroi gri.

26035_1404654669089_1014042250_1225806_1437582_n

Un gând despre &8222;Sarcasmul meu dulce.&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

