Invitaţie speşială !?

  Mno, îi bun. De la o vreme, tot mă bate gandul să-mi zic şi eu părerea despre aceste invitaţii speciale. Situaţie: te cheamă omul bun undeva, o dată iar în tine se naşte fain frumos un sentiment mişto, adică că eşti important/ă. Cum noi avem un creier complicat, în doi paşi şi trei mierle, transformăm o banală invitaţie intr-o revelaţie divină a cât de mult contăm noi pentru acel om, cât va suferi el dacă noi nu ne facem prezentă faţa.
   Ţeapă. Omul ăla te cheama că îi eşti drag sau doar pentru ca a vorbit cu tine doua-trei secunde şi i-a plăcut ce a receptat, deci vrea sa continue dar în niciun caz nu va fi moarte de om daca nu vii, nu va plânge nimeni după tine şi mai rău, tu eşti ăla care pierde.
Ce pierzi ? Pierzi multe, de la o posibilă furtună de creier pâna la un prieten pe viaţă sau o oportunitate de afaceri bengoasă. Şi toate astea pentru ce ? Că Donşoara Mândrie şi-a băgat a ei colţi frumoşi în a ta piele şi nu te laşi dom’le până nu ai covorul roşu la picioare, căruţa neagră la dispoziţie şi ceva Salam să-ţi cânte o perversă de Sighişoara.
  Vă zic eu, aşa mi-am cunoscut şi eu unul dintre cei mai buni prieteni, totul începand de la un “salut, sunt X, hai maine la o bere” şi terminându-se cu .. păi înca nu ne-am dus ca suntem oameni faini şi mai avem ceva vreme de bântuit astă ţară.

Atât sfat v-aş da, nu lăsaţi sa treacă o invitaţie pe lângă voi, oricât de banală ar fi ea.

You nevăr know !

1123310354849

Stoarce o lacrimă de creier aici :

