Bye 2010. Hello, world !

   Anul 2010 a fost un an suprinzator, un an gen mashup, cu mixed feelings si mult de gandit. Am intalnit prieteni noi, am pierdut altii, mi-am reparat anumite crapaturi din trecut, am fost nevoit sa ma maturizez putin iar intr-un final, mi-am dat seama ca in Romania, viata e gri dar tu poti sa o colorezi, daca vrei si iti doresti asta.
   Daca am facut ce mi-am propus la inceput de an ?
– Pot zice ca am exploatat o gramada, descoperind diamante neslefuite, nestemate sau pietre fara valoare. 
– Anul 2010 nu a fost la indigo cu 2009 si nu a trecut repede. Am avut zile cat saptamani si saptamani cat luni dar intr-un final, s-au consumat si ele, avand ca rezultat unul pozitiv sau negativ, oricum, eu tot raul il vedeam.
– Etapele s-au conturat, unele s-au uscat iar celalate au prins radacini. Sunt 3 acum. Daca raman asa, cu putin noroc, i will be uber happy next year.
– Sunt foarte bucuros cu prietenii pe care ii am acum. Ii iubesc pe toti si sunt bucuros ca i-am cunoscut iar sufletu`-mi zice ca ii voi avea ceva vreme pe langa mine.
– As vrea ca in 2011 sa nu mai fiu prost bun. Dupa cum se zice, “facerea de bine e futere de mama”, astfel as vrea sa adaug cuvantul egoist in viata mea si sa-l aplic. Nu stiu de ce, dar mi-e tare greu sa fac asta. Cu putin “ajutor”, poate imi iese.
   Bun. Totusi, de ce zic hello, world ? Pai, vine BAC-ul, vine facultatea, vin oportunitatile, vine lumea mare. Eu acum, incet, simt cum incepe a ma cuprinde febra examenului si sunt putin inconstient deoarece nu stiu gram de istorie si lenea nu ma lasa vad. In rest, pot zice ca facultatea mi-am gasit-o si planul l-am desenat. Acum ramane de vazut, daca raman in tara unde esti sufocat din primul an, cu toate sperantele aruncate la gunoi sau plec afara, unde stiu sigur ca munca imi va fi apreciata si ideile valorificate.
    In fine, ce vreau eu de la 2011 e simplu :
>Sa raman acelasi. Sa nu ma schimb deloc. Sunt awesome !
>Sa-mi iubesc prietenii mai mult si sa nu-i mai pun in situatii.. exilate.
>Road trip cu gasca : Cluj-Sibiu-Brasov and back.
>Sa-mi gasesc un job decent. Asta e musai, da` musaaai !
>Sa conduc mai bine decat conduc in prezent.
>Sa ajung si eu la Tiff 2011.
>Sa ma tina inima mea stricata inca un, sa am sanatate si virtute..
  A fost un an bunicel. L-am complicat eu destul de mult.

Uai, abia astept sa vina 2012 sa ma lupt cu spanacul magic si castravetii armaghedonici !

Stoarce o lacrimă de creier aici :

