Pain is good.

  Chiar daca in ultima vreme sunt intr-o stare mai emoish, nu voi apela la durerea fizica pentru a-mi distrage gandurile si a le concentra in durere, astfel sa raman cu un cap gol si de a-mi lasa adrenalina sa lucreze. Da, aia taiati si mutilat, asta fac. E simplu, e ieftin si pentru ei, e fun !
   In fine, eu am vrut sa zic doua ganduri de durerea aia stravezie si nu cea fizica. De ce nu fizica ? Pai, la un animal ca mine durerea fizica vine mai greu dar cea sufleteasca.. pai, ma cam doboara. Neavand increderea in sine necesara, moralul fiind zero mai tot timpul, orice “lovitura” te cam aranjeaza pentru o vreme, transformandu-te intr-o leguma, intrand intr-o transa; si cand spun transa, ma refer la somn-mancare-somn cam toata ziua-mancare si iarasi.. somn iar contactul social iese din ecuatie obligatoriu`. A, se mai numeste depresie
   Norocul meu e ca sunt ungur. Noi intram mai greu in deprésie dar suntem captivi unei stari generale de cacat numite: faszombo viata, n-am chef amu`, las`-ma ! Mno, ca sa iesim din acest labirint avem nevoie de prieteni putini da` buni, mancare buna, Barbara Streisand si nu in ultimul rand, cel mai important ingredient – DUREREA interioara. De ce ? Pai, imagineaza-ti asta : cand esti in starea cu faszombo, trebuie sa iesi din ea nu ? Prietenu` iti mai da el un ghiont ici-colo, mancarea iti mai alina suferinta, Barbara te mai zapaceste de cap putintel dar numai durerea (sufleasca, ba!) te va aduce cu labele pe pamant. Bagi un flashback din ce te doare, pac-poc te doare sufletul putintel, apoi te trezesti ca ai mai scos din sistem putina durere si din transa ai iesit. Mno, acum poti sa mergi sa bagi un corn cu iaurt usurel, de la Napolact.
    Stiu ca e complicat, poate stupid si fara sens dar incerc si eu sa-mi pun gandurile pe foaie, ca na`, daca le tin in cap, capu` face poc si eu fac tzop in groapa.

Mno, ma duc sa pun de un dobos si o spumoaica.
FaSZ, era sa uit, ia baga o piesa de suflet aici.

IMG_0238

Un gând despre &8222;Pain is good.&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

