NDP 2010 la Cluj !

   Sau mai bine zis Noaptea Devoratorilor de Publicitate, editia 2010, la o varsta de 30 de ani. Gala a avut loc in Cluj, la Casa de Cultura a Studentilor. Imi place publicitatea creativa, care te pune sa gandesti putin sau care stie sa-si inveleasca produsul intr-o prezentare manipulatore. Astfel, m-am decis sa ma duc la editia asta sa vad si eu cum e.
    Dupa ce am stat ceva minute in frig, am intrat incet si sigur. Ne-am asezat pe scaun si dupa inca 20 de minute, a inceput spectacolul : Sensor, cu o desfasurare de lumini si butoaie destul de creativa, ca mai apoi, sa vina un nenea cu ochelari, imbracat ca un pinguin fara treaba, sa ne prezinte sponsori. Lamentarea subtila de lipsa de sponsori e de inteles. Numai la noi, un eveniment interesant poate fi lipsit de sponsori, pe cand Inna sau Mr. Saxobeat fac un-doi rost de ei. Asta e, moving on. Si a inceput, de la ora 22, un calup de publicitati vintage sau noi, interesant sau fara viata dar fiecare cu un mesaj. In sala s-a creat deja obiceiul de a se aplauda cele cu mesaj eco, sa se auda ceva chicoteli la cele misogine iar mii de aplauze la cele cu Durex. Da, trebuie sa recunosc, au fost destul de catchy si create cu cap. Si nu, nu ma refer la capul ala !
   In fine, deja de la ora 3 jumate mi-am zis ca adorm. In calup deja se simteau cum vin clipuri de umplutura sau de pe YouTube. Apropo de YT, majoritatea ad-urilor populare de acolo, au fost si aici la fel de indragite. Incet, incet, dupa ceva litri de Cola s-a terminat. Pot sa zic ca mi-a placut finalul, doua de la MTV in privinta tipurilor de oameni, femei si barbati, in pat. Doar sunet, fara imagine, pervs !
   In concluzie, un şou fain, puţin cam slabuţă origanizarea (totusi, pentru 35 de lei puteai sa-mi dai un pahar de apa tata, miscuzi! ) şi cam tras de coada timpul de rulare dar in final, a mers, mi-a placut.
Mostre aici(my fav), aici si aici. Cam astea au fost cele mai aplaudate.

ps. Cu ocazia asta, am descoperit ca ador vintage ads.

Stoarce o lacrimă de creier aici :

