Pofta bruna !

E intuneric…

E tacere si gri,
Totul e scrum.
Tari negre, si..
Tu!  Te-ai dus acum.

Cerul.. cade. Incet,
Peste noi, peste toti,
Iar zori, un racnet
Se frange in bolti.

UntitledSi de ieri, parca..
Totul e mai uscat.
Si ziua e opaca,
Nu vad nimic.. fericit.

Dar luna stie,
Ca lumea mea,
E colorata si vie.
Iar tu, doar o stafie.

Doar sufletu-mi, stie
Ce oroare pe mine,
Ca fara tine, a mea spumoasa,
Viata-mi nu mai e frumoasa.

Iar dobosul de ieri,
Parca e mai dulce, azi,
Cu sau fara tine,
Oricum… e bine.

Cand sfecla mi-a zis,
Un secret stins,
Eu cu mintea am trecut,
Si in suflet am tacut.

A venit si gratarul,
Si mi-a spus,
Sa-i fac un dus,
In mujdei l-am inecat, saracul.

Iar acum, ceaiul sarat s-a incins,
Mintea mea s-a inchis,
Voua va zic salut si pa,
Ma duc sa-mi beau supa.

Influentat de Bacovia si putina durere de stomac, m-a chinuit si pe mine talentul. Scuzimi.

Un gând despre &8222;Pofta bruna !&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

