Mosule, TU ROz mai esti !

Dear Mosu`,

Stiu ca e putin cam repede dar am zis ca iti trimit de acum scrisoarea, ca na`, poate te mai tine tanti Mosuna` si vreau ca a mea scrisoare sa fie citita de tine sau de Rudolf, al tau ren putere. Iti zic sincer ca m-am gandit bine ce vreau, si pe langa sanatate multe am zis ca am nevoie de ceva lucrusoare ca sa pot supravietui in lumea asta rea si rece. Si cand zic rece, nu ma refer la iarna.Cadouri
Gata, destula filosofie.. acum, stiind ca am fost cuminte, imi voi permite sa-ti cer ceva mai mult.. iar cu ajutorul lui nea` tu.ro, vei reusi sa-mi aprovizionezi inimioara cu ale tale cadouri.  In primul rand, am nevoie de putin caldura, la propiu, astfel vreau sa-mi aduci un tricou; Dar nu orice tricou, nenea ! Un tricou care sa ma reprezinte iar faptul ca-mi mananc timp si nervi stand pe acest social media, cred ca se cuvine un tricou cu sloganul "Imi vreau viata inapoi !" (sa fim sinceri, nu o vreau inapoi, imi place cum e acum, activa si plina de galagie, dar na`, trebuie sa o ardem serios pe langa spiridusi tai, ca sunt verzi, mici si ai dracu` de seriosi !). Apoi, fiindca la istorie, profa` nu are un pix niciodata iar eu m-am saturat sa-i dau pixul si sa nu-l mai vad inapoi, m-am gandit sa ma razbun putintel ! Nu ma intelege gresit Mosule, dar in viata daca nu lupti pentru ceva sau impotriva cuiva, la sfarsit vei avea impresia ca ai trecut ca si un tzumburuc printr-o gaura, lin si fara putina impotrivire. In cauza, am gasit metoda perfecta : Pixul cu socuri electrice ! Asta o va trezi la realitate pe a mea profesoara si eu ma voi alege probabil cu o nota proasta si o morala lunga dar .. nu-i asa ca e dulce razbunarea !? Stii si tu, cand ai mancat tot tortul facut de tanti Mosuna doar ca sa te razbuni ca ti-a interzis la dulce, pentru asa zisu` motiv "diabetic". In fine, am nevoie si de memorie externa, pe langa cea a creierului meu.. ca na`, el e preocupat cu altceva, gen muzica, condus si alte treburi, neimportante pentru tine acum, de asta mi-am zis ca, cheia rezolvarii ar fi un USB strick pe care sa-mi pun anumite ganduri si trairi. Cred ca stick-ul asta ar fi perfect !  A, era sa uit.. am nevoie si de un buton de panica deoarece a mea bila de stres s-a dus iar eu am nevoie sa apas pe ceva si sper ca va cadea din cer putina speranta sau un fulg auriu sa-mi lumineze ziua sau sufletul. Butonu` asta arta bine, nu ?
In final, ca sa ma pot bucura de toate cadourile tale, dimineata cand mirosul in casa este unul pur si natural iar bradul ofera o mireasma placuta, am nevoie de un ceas misto care sa ma aduca cu picioarele pe covor. Chiar imi place Ceasul asta cu alarma, in forma de TV.

ps. Daca poti, sa-mi aduci intr-un borcan mic si putin praf magic iar norocul lichid de anul trecut ai uitat sa mi-l lasi !

Cu drag si dor,

Alexandru Kun !

*Da, v-ati prins. Particip la concursul EeePisi organizat de www.tu.ro

Cadouri

Stoarce o lacrimă de creier aici :

