Modelul hibrid. De om.

   Nu pot sa inteleg ce dracu` se intampla cu a noastra societate. Zilnic, intalnesc oameni si oameni, buni si rai, coca sau metro dar niciunul nu se compara cu modelul hibrid, pe care il consider un parazit negru din viata de zi cu zi.
   Omul de care vorbesc aici e caracterizat prin talentul sau unic de a reusi a imbina mai multe curente (muzicale, style, literatura, etc.) in unul singur : de cacat. Se imbraca decent : skinny jeans, o camasa alba faurita cu linitue fine aurite si leather jacket cu inscriptia, deja bine cunoscuta, DE PUTRA MADRE. Am putea zice ca e un hipster cu influente de coca dar ne mai ramane de descris stilul muzical ascultat in castile handsfree de la telefon si machiajul, foarte discret, facut in graba de Marilyn Manson. A, era sa uit de pierce-ul din buza, care reliefeaza rebelul dand o lupta infernala in al sau suflet, pur si patat cu stropi din Salam. Da, baiatul, imbracat gen hipster, condimentat cu putin cocalar, cu pierce si machiaj de emodude, asculta BUG Mafia si Florin Salam iar atunci cand i-am cerut putin telefonul, cu stupoare am aflat ca si Armin sau Tiesto isi aveau locul in libraria sa muzicala. Ciudat, nu ?
   Mi s-a facut rau, zau. Am inceput sa-l intreb de el, de familie si de trecut. Probabil ametit de etnobotanice si berea calda, a inceput sa-mi povesteasca, cu suflet, tot. Si astfel am aflat ca ai lui sunt plecati din tara, sta singur intr-un apartament si are o prietena goth care asculta Eminem. Din nou, l-am rugat sa-si scoata castile putin din ureche ca sa ma poate auzi (de cate ori l-am intrebat ceva, ma ruga sa ma repet). Si-a scos una, cealalta a ramas in urechea murdara si slaba, parca o bucata de carpa cu care s-a sters ceva. Incet si sigur, mi-am conturat in minte profilul sau, ca pe urma sa ma scuz diplomatic si sa-mi pregatesc iesirea din pub. Ajuns acasa, obsedat mai tot drumul de acest gand, am intrat si am scris niste idei, urmand astfel a fi dezvoltate intr-un timp mai tarziu, dupa o lunga perioada de meditatie si o cafea buna. Da, acum.
    Ce cred eu ? Omul are probleme, cu capul si de comportament, o gramada. De ce ? Simplu, lipsa de disciplina de acasa; pun accent pe disciplina pentru ca eu o vad ca o modalitate necesitate in a creste un copil sau chiar a ramane pe linia corecta de plutire in viata. Fara un tata sa-i spuna ce inseamna a fi un barbat in anumite situatii sau o mama calda care sa-i transmita un sentiment de caldura si ocrotire asupra sa, copilul si-a luat lumea in cap iar vulnerabil fiind, a fost influentat de toate curentele, de toti oamenii (rai sau buni) si s-a maturizat gresit, orbit de adrenalina si prostie. A fost nevoie de un singur impuls in viata sa care sa-i dea de inteles ca el e seful sau, lumea e a sa si daca vin ceva bani din diaspora, ce ii mai pasa lui de viitorul sau, de un plan anume. Imi aduc aminte ca l-am intrebat “frate, dar un plan de viata ai ?”. Inecandu-se in tigara, pe care o` fuma doar de dragul de a scoate fum pe gura, din gura, mi-a raspuns sec “am timp”. Are timp, da ? Are 19 ani, cu doar 11 clase facute, dar el are timp. Nu vorbesc de un vis ireal, de lux ci de un plan serios, calculat si discret in a reusi in viata. El, nimic. Isi bea berea, pipeaza si isi maseaza pierce-ul.
    In final, am vrut doar sa va zic ca oameni ca el, hibrid, fara un model sau un plan, ne strica noua societatea iar eu sunt aici sa-l critic si sa-l afund intr-o groapa adanca si intunecata pentru a nu ramane un idiot care va escalada muntele numit viata, fara siguranta pusa in franghie, astfel noi, ce snobi si cu capul aproximativ pe umeri, vom sta linistiti si vom privi cum se scufunda ca un vierme in pamant. Nu, nu vreau sa moara dar nici faptul ca nu accepta un gram de speranta si lumina in viata sa iar gandirea lui este primordiala tuturor imi provoaca sila si dispret. 
    Ma doare doar ca nu a lui vina este..
2160365713_155c36213d_o

Un gând despre &8222;Modelul hibrid. De om.&8221;

  1. Dupa ce am citit ce ai scris si felul in care ai scris imi este un pic cam greu sa-ti „iscalesc” un comment pe masura.
    Incep cu un BRAVO!(acuma iti ramane doar sa-ti imaginezi scena, tu si milioane de flori cum vin spre tine.)
    Saracu nu are nicio vina, cum ai spus si tu, dar in fiecare persoana trebuie sa existe un „sistem de filtrare” sau daca vrei, vocea aia mica din interior care uneori vorbeste singura.
    Uite ca sa ma dau si eu mare ca am terminat liceul iti arunc un citat din Iona de Marin Sorescu („Ar trebui să se pună un grătar la intrarea în orice suflet. Ca să nu se bage nimeni în el cu cuţitul.”)
    Si prietenul nostru ii un exemplu concret a faptului ca trebuie sa analizam un pic asupra „mastilor” pe care vrem sa le insusim.
    Intr-adevar unele dau bine la exterior (uneori), dar ne strica in interior.

Stoarce o lacrimă de creier aici :

