Masculum Grasimum

   Recent, am avut neplacuta ocazie da a umbla prin spital destul de des si am observat ceva : sunt mai multi masculi decat femele in spitalele din Romania.
    Gurmanzi din fire, pofticiosi din cale afara, noi suntem tinta vie a grasimilor si e-urilor din produsele pe care, cu o pofta oarba, le mancam. De ce noi si femeile nu ? E simplu. Ele au, cica, un simt mai finut asa, care le permit a face mancarea foarte buna dar cand vine vorba de mancat, iau o inghitura si se satura apoi cu verdeata iar noi, barbatii, ramanem ca niste hiene care asteapta o leoaica a-si termina prada, sa mai rumegam putin dintr-un os, sa mai ungem felia cu ceva sau sa mai poftim din fripturica lasata pentru maine.
     De ceva vreme m-am apucat sa mananc frunze, iarba si alte plante ca sa pot vedea ceva rezultate dar am fost in putin timp satul si am apelat la o fripturica sau un gratar umed pe care l-as pupa ore in sir, daca nu ar fi gura asta, o bestie nesatula. Mi-a zis cineva de iaurt cu biscuiti, de trei ori pe zi. Sa mananci tu, fa !
     Promit solemn, ai mei frati si fratiori, ca un gratar nu scapa din ai mei ochi atat timp cat e facut bine, cu putina salata, cartofi natur si mult ketchup. A, era sa uit de mujdei. Mult mujdei !

Da, ai ghicit, mi-e foame.

P5010765-1

Stoarce o lacrimă de creier aici :

