Azi, sunt transparent.

  Doi si zece, patru sau opt, eu tot nu stiu daca microfonul imi merge. Asa ca voi scrie. Putin sau mult, trebuie sa pierd timpul pana apa fierbe pentru ceai, vecina de la doi de vizavi va veni sa-si culce a ei progenitura  iar a mea melodie sa termine de rulat ultimele secunde, undeva in spatele meu,  in surdina.. deplina. Ah, parca ar mai merge o tura de muzica in al meu suflet, apasam pe repeat, gen si lasam ceaiul sa se raceasca. 
   Azi a fost o zi grea. Stiti si voi, o zi de tot cacatu`, tati, unde poti simti in aer tensiunea, o zi unde putoarea de stres ars duhneste de la o aruncatura de gigant iar oamenii din jur parca sunt bucati de gheata subtire : curata, pura care pare sigura dar cand ai calcat pe ea, poc, te-ai scufundat intr-un alt strat, un strat tepos si primitiv, necunoscut tie, astfel asezandu-ti in cale o noua poteca de urmat, un alt drum de asfaltat si o noua floare de udat.
   Oricum, sunt deja obisnuit cu ziua de luni, gata etichetata ca fiind o zi proasta, nu ? Deci, de ce ma plang eu, dom`le ? Azi e miercuri, nu ? E o zi incarcata. E un nor greu si negru care pluteste puturos deasupra mea, scremandu-si interiorul intr-o ultima si disperata incercare de a-mi stoarce o picatura de otrava in cap.
    Pic-a-bu, nu ma plang, tu ! Doar zic un gand care trece prin mintea mea obosita de acum.. care abia mai ruleaza un neuron ici-colo, asa, ca o ultima descarcare electrica dupa o ploaie violenta de vara, calda si gri, care suna urat dar se termina.. subtil si trece usor pe langa noi, asa cum trece un bou pe langa o vaca. Asa e, ziua asta va trece prin, pe sub, pe langa mine.
    Pe langa tot ce am zis mai sus mai tre` sa zic o chestie : dobosul e foarte bun, spumoasa e cea mai perversa prajitura si o pizza fara ceapa e ca o oaie fara lup.
Azi sunt transparent.
ps, Am o insecta verde pe ecran.
     IMG_0005

 

 

4 gânduri despre &8222;Azi, sunt transparent.&8221;

  1. Din moment ce ai scris pe blog trag concluzia ca nu stii ce e aia oboseala. Stai sa vezi cum e cand pur si simplu ti se inchid ochii fara sa vrei sau iti cade capul pe masa. Doamne apara si pazeste!

    1. @Patric Am patit sa adorm in autobuz si ma scol la o statie de mine.. stiu ce e aia oboseala. Dar cand vine oboseala si frustrarea intr-un cap deja cada sa explodeze, bad things happen, my friend.

  2. Ai dreptate, oboseala ii numai prima faza…urmeaza frustrarea si dupa aceea ,,bad things happen”…

Stoarce o lacrimă de creier aici :

