Vrei drama ? Hai la liceu.

   Din pacate, am ajuns sa zic ca ma duc la scoala sa diger drama pe care o aud in stanga si in dreapta.E trist.. Barfele se raspandesc cat as zice oo, oamenii au inceput sa se manance intre ei pentru orice iar prietenii bune se duc pe apa sambetei doar pentru o vorba sau doua scuipata de o persoana care nu are treaba.De ce ? E simplu, se plictiseste.
    Daca stai si te uiti, din clasa a-5-a pana in a-12-a poti observa un continuu proces de dezvoltare a tehnicii de raspandire a barfei, plasarea zvonurilor si argumentarea falsa a acestora in ideea de a crea drama, barfa sau motiv de cearta.Din nou, doar pentru a nu ne plictisi la scoala.
    Si acum eu vin si intreb : de ce dracu` ma mai duc la scoala ? Daca vreau drama, dau pe Hallmark sau ma uit la Gossip Girl sau Jersey Shore.Eu sunt putin mai oldschool.Ce inseamna asta ? Imi place disciplina, imi place conceptul de profesor care preda si noi, elevii, in loc sa ne strigam drepturile si sa ne ingropam colegii, sa invatam, sa raspundem si sa intrebam.
    Am inteles ca suntem un popor latin, avem sange cald si ne place sa ne certam dar mai sunt si oameni normali, care, obositi de atatea cuvinte fara rost si sens, clacheaza si cad in aceasta groapa neagra sau in acest cerc vicios doar pentru a le pune, ca prostu`, la prosti.. paie pe foc.
     Eu ? Heh, m-am lepadat de drama, barfe sau alte rahaturi de ceva vreme.. inainte imi placeau, erau picante si aduceau ceva nou in monotonia zilnica dar acum, cand am ce invata si am gasit ceva ce imi place, am reusit sa ma imunizez la aceste bacterii dar, recunosc, mai trag si eu cu urechea si rad sub mustata, ca na`, old habits never die dar ma rezum la atat, un haha-hihi si salut.

Dragi colegi, nu ai mei neaparat, in general, din toata tarisoara asta regulata din toata partile, sa nu ne mai mancam intre noi, macar noi, astia tineri si verzi…

3 gânduri despre &8222;Vrei drama ? Hai la liceu.&8221;

  1. Stai prea mult printre femei 😐 Desi, chiar eu am un coleg barfitor mascul de nici nu-ti vine a crede… exceptia care intareste regula misogina as zice.

  2. Hmmmm….that’s life this days…..in orice scoala si in orice comunitate (adunare) de oameni…. 😐

Stoarce o lacrimă de creier aici :

