Munca e greu.

  Eu, tu si mama ta stim deja genul asta de fotografie si nu mai are rost sa-mi dau drumu` la frustrare asa am zis sa fie pusa in arhi-arhiva de poze unde impozitu` nostru` doarme si sta la o slana iar eu, care sunt ala rau si fac poze sunt injurat ca vai Doamne, mi-am permis sa ii deranjez din siesta.
Amen.
ps Poza este facuta in zona Grigorescu, in fata la PROFI unde este marea schimbare de sensuri si borduri.O schimbare care ar lua 1 zi intreaga daca s-ar lucra` cu putin cap si spor.

 

  2010-10-13 14.46.37

Stoarce o lacrimă de creier aici :

