Sătul de atâta bataie de joc.

     Sunt sătul sa-şi bată joc de mine sistemul.Gata, sunt frustrat şi paharul s-a umplut, dau pe afară.
     Sistemul ne înţeapă, Băsescu îşi îngroapă mama şi ţara iar noi stăm ca nişte oi proaste şi ne uităm la irealitatea.Nu poţi dom’le să schimbi ceva dacă eşti un parazit puturos şi pasiv care stă şi se uită la tembelizor şi rade de alţi fraieri care stau în pieţe şi îşî urlă foamea şi frustrarea.Sedentarismul ăsta ne fute ţara încet şi sigur.
     Sunt tânar, mi-am făcut deja un plan de viaţă, repet plan şi nu vis.Asta ce înseamna ? Păi e simplu, nu visez ca voi ajunge ceva.. ştiu sigur ca prin munca şi perseverenţă voi ajunge dar.. pot ? Pot să fac eu ceva in rahatul asta gri ? De câte ori avem noi, tinerii, o scânteie de speranţă, o părere mai diferită ne sar în cap cu găleţi şi aruncă pe noi cu nervi, stres şi bătaie de joc.
    Am 18 ani şi credeţi-mă, vreau să scap din cacatul ăsta de ţară mai mult ca orice, m-am săturat de atâta indiferenţa, nepotism şi vedete tâmpite.Muriţi mă, muriţi toţi !

Cu scârbă,
Un elev frustrat.

rev 1989-17

2 gânduri despre &8222;Sătul de atâta bataie de joc.&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

