O labă de duș.

   Stupefiat am rămas după ce am făcut un  sondaj de opinie în privința folosirii burețelului atunci când tu, eu sau noi facem duș, baiță.
    Rezultat minune : buretele e de rahat, e pentru gagice și noi ne spălăm cu mâna.Poftim, franzelă ? Îți întinzi to jegu’, combinat cu al tău gel de duş, pe tot corpul iar apoi dai cu duşul frate ? Eşti nebun ? Unde dracu ai scos mizeria aia din tine, când ai întins-o peste tot continentul.Tu, fiind ea sau el, nu îmi pasă dar mi se pare o scârboşenie-scârbostică să te speli aşa..
    În fine, aveam pe suflet de ceva vreme şi trebuia să o scuip.. când ai burete, nu ai pete şi laba o faci când te gândeşti la fete, nu când scoţi pete !

sponge_466x389

Stoarce o lacrimă de creier aici :

