Starcraft II.Epic, zic !

   Îmi aduc aminte că luam de la tata din pușculiță bani, fugeam la internet cafe OLIMPUS din grigorescu și jucam starcraft ore întregi iar apoi mă relaxam la un Worms sau Doom.Urlam pe atunci când câstigam un meci de mă auzea și Băse de pe vapor, înjuram ca la ușa cortului când mă băteau ăia mai mari și ma dădeam mare la ai mei prieteni când îl băteam pe cel mai bun din sală.Amintiri plăcute, ce mai ..
   Acum, după 12 ani, a venit doza imensa de melancolie pe care o așteptam.Când am auzit de Starcraft II mi-a stat inima în loc.. mi-am zis câ trebuie să-l joc musai, dar musai ! Am strâns din dinți să intru` în beta dar nu am avut noroc.Apoi am așteptat să apară și l-am cumpărat în secunda următoare.Minune, când am sosit de la mare aveam Starcraftu` pe masă și viața in offline pusă pe hold.
   De atunci, addicted all the way, baby ! Nu m-am ridicat de la masă până nu terminam misiunile care, sincer, te țin pe scaun.Gameplay-ul este superb, storyline-ul este captivant iar grafica e foarte ”2010„ .. un fel de Brood War mai cromat.Eu joc cu setările pe Medium pentru că al meu procesor e cam slăbuț dar mi-a mers foarte bine și pe Ultra, unde am avut ceva fps spike la o armată mai mare (zerg mass, cunoscătorii știu de ce).
   In a butshell, jocul merită toț cașcavalul de 230 lei.Inovativ, fresh, captivant și totuși, e Starcraft, cu el am crescut, fraților !
Acum, la joacă !

ps. Am 2 guest key pentru 14 zile sau 7 ore jucate.Primul venit, primul servit.
pps. Daca jucați pe BNet add me csoldschool@yahoo.com .M-am jucat deja cu Psaico, care m-a uscat bine.

IMG_0122

Stoarce o lacrimă de creier aici :

