Un experiment.

   Azi veneam de la film și meditam adânc.Adânc cum meditam eu, călcam greu și respiram încet.. și merg, merg, îmi întind mâna, pardon, laba de urs și smulg o frunză ca și cum a smuls stomatologul tău maseaua aia stricată.Cred că a durut, nu zău, chiar cred.
    Am omorat (încă) o frunză, „să-mi fie cu iertare” mi-am zis și mi-am continuat drumul.Fac doi-trei-șase pași, apoi îmi dau seama : fă un experiment bă, boule ! Așa că m-am întors dupa sor’sa la frunza precedentă, am smuls-o mai finuț, am bagat-o în buzunar și hop-țop acasă.
    Ajuns acasă, transpirat, greu si plouat.. m-am dus direct in bucătărie, luat pahar gol, umplut apă rece cu clor și bagat frunza la crescut.De acum.. răbdare !
Acum am un experiment !

IMG_0125To be continued …

2 gânduri despre &8222;Un experiment.&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

