Killers, The A-Team

   Am vazut Killers si The A-Team.M-au dezamăgit amandouă în mare parte dar la A-Team pot să zic că am râs mai mult şi la Killers am stat cu ochiu’ pe blonda.
   Killers
     O comedie romantica, condimentată cu puţină acţiune.Nu mi-a plăcut deoarece totul a fost foarte previzibil iar acţiunea s-a desfaşurat foarte.. comun şi simplu.Noroc cu frumuseţea de Heigl că de nu, dădeam stop prin minutul 15.Asthon Kutcher, famios pentru The Butterfly Effect şi cam.. atât.Restu’ sunt doar filme slabe în care el, frumuşelul de Holivud, îşi etaleaă.. talentul.Ok, hai că în Spread mi-a plăcut stilul lui.
    The A-Team
      Un remake de caca la un serial mişto.Am mai salivat la Biel puţin şi am râs uşurel la 2-3 faze.Slăbuţ de tot.Am zis deja că am salivat la Biel ? Am zis.. darn.

Stoarce o lacrimă de creier aici :

