What happens in my soul, stays in it.

Sunt copilul de lego, copilul cu barbă.
  
Azi am dezamăgit o grămadă de lume, pe mine şi al meu suflet dar cel mai important mi-am dezamăgit părinţii.Faptul ca am conştientizat asta e primul pas în a ma schimba.
În bine ?Nu.În rău?Nope.În ce vreau eu să fiu.
   Un eveniment negativ cum am păţit eu, azi,  nu poate decât să-ţi deschidă ochii şi să îţi transmită doză zdravănă de realitate şi o palma mare şi dureroasă de responsabilitate.
  
Acestea fiind spuse, sentimentul pe care-l simt acum e unul ciudat şi mă face să ma comport, în consecinţă.. ciudat, astfel am hotărât să iau o mică pauză.Nu, nu e un mini-concediu sau o pauză de la online, e doar o pauză unde al meu alter-ego se va ridica din garaj, se va scutura de praf şi se va ocupa de ale sale.. treburi.
   Bam-bim-bum, gata ! Şi nu, nu vă faceţi griji, nu am păţit nimic, hehe.Lumea spune că nu e mare lucru’ dar ştiu eu ce ştiu, am mai spus-o, nu sunt orb.Pentru e mare, foarte maare lucru’. 
Şi acum, hai să pierd vara asta !

ps.Credinţa e doar acel bulan de 1% de care ai nevoie şi nu apare nici la, ironic, Mnezo’ ! Bagajul tău, creierul sau mansarda ta e untura care unge pâinea.
Daca nu ai untura… nu papi.

2 gânduri despre &8222;What happens in my soul, stays in it.&8221;

  1. Ma… eu ti-am mai spus si nu o sa mai repet ca nu vrei sa asculti 🙂 Ce simti tu acum, da..e realitatea, insa realitatea nu-i = cu ‘sunt un fail’ (nush daca ai priceput-o pe asta:)) ) Fix de aceste momente…cand vezi lucrurile mai clar (sau vezi totul dintr-o alta perspectiva, in cazul tau ..o realitate exagerata 😛 ), cand esti ‘down’ …ar trebui sa pui un dublu efort..si sa arati tuturor pe care cica ‘i-ai dezamagit’ ca totusi esti in stare. Daca te lasi dus de sentimente (si da ..pe asta iarasi eu o zic ) o sa iti faci o alta imagine despre sine..una noua..si nesatisfacatoare, iar de acolo ff greu mai iesi (crede-ma..been there). Cand vrei sa vb, deschide-ti telefonul si da-mi un bip 🙂 (sau mess 😛 ca parca nai centi :)) ) bafta.

Stoarce o lacrimă de creier aici :

