Cum să circulăm cu biţa prin Românica ?

  Am o experienţă imensă, fiind biţiclist profi de la o vârstă fragedă.De mic am mâncat o grămadă de oglinzi, am fost luat pe bot de orbi şi am fost scuipat de pietoni dar nimic nu m-a rănit mai mult decât amenzile acumulate în doi ani, în valoare (totală) de 150 lei.O enormitate pentru mine atunci şi mai ales acum, ca e criză, fă ! 
  În fine, să trecem la partea de cum să ? :
Când eşti prin oraş şi mergi pe trotuar(poliţia de la rutier îmi da amendă dacă mă duc pe stradă, poliţia primăriei mă trimite pe stradă), mergi cu a 5-a, chill şi printre oameni.Dacă te scuipă, asta e.Înduri şi pedalezi.
-Vei vedea că banda pentru noi, ăştia cu biţă, e ocupată de bizoni cu X5, respectiv Q7 sau pietoni.Acţioneză fluierul din dotare pentru oameni iar pentru maşini, dă o cheie cu pedala, sună la ăştia care ridică maşinile sau treci pe lângă.
-Dacă eşti pe biţă şi vrei să treci pe la o trecere de pietoni, nu ai PRIORIATE.Jos, pe lângă bebeluş, ai.
-Chiar dacă ştii ca ai prioritate, după semnul din intersecţie, asigură-te de cinci ori deoarece noi, pentru şoferi, suntem transparenţi..
-Far pe spate, far faţă.Am luat amendă şi pentru asta, pe bune… Şi nu, nu circulam noaptea. 
-Nu acţiona frâna faţă când vei coborî pe o pantă foarte înclinată, te rog.(ştiu, ca la proşti)
-Ai viteză ? Vine o curbă urâtă ? Mai e şi nisip/pietriş ? E reţeta perfectă pentru o căzătură ca la carte.Frână frateeee, să vezi fum de la saboţi !
-Pe biţă nu dormi.Adică, dacă vrei, poţi încerca dar te vei trezi cu o portieră în faţa şi crede-mă, e un OUCH! destul de mare.(vorbesc din propria experienţă)
-Ai grijă de biţă iar ea va avea grijă de tine.Verifică cablu’ frână spate, dăi cu ulei pe lanţ şi nu în ultimul rând, vorbeşte cu ea.
-Maşina > biţa .Când vom ajunge la un nivel mediu de civism în România, dau edit.

Cam atât.Spor la pedalat !

170789927_5f53d080ea

2 gânduri despre &8222;Cum să circulăm cu biţa prin Românica ?&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

