Sunt ocupat.Stai aşa.Eu?

   Fiind vacanţă, am crezut că voi avea şi eu timp de stat în iarba verde, cu faţa la soare şi ascultând muzică bună.Cineva de sus, de jos sau de la mijloc a avut grijă să-mi aranjeze toată vacanţa, adica să-mi facă un fel de prebookingwithouthnoticeshittodo.
   Ciudat e că eu m-am trezit mai ocupat decât eram înainte, în timpul şcolii.Eram ca o pupăză în călduri acum 3 luni, nu aveam nicio treabă iar acum sunt ca o marionetă, într-o cuşcă invizibilă, cu planuri de căcat gata făcute şi programul făcut de altcineva, că na’, dacă zic nu se supără globul pe mine, dacă zic că nu pot, are lumea grijă să…pot.Să fiţi siguri că şi atunci când zic da, ceva tot pute.
   E trist şi sunt puţin frustrat.Ciudă mie pentru că timpul ăsta se duce, de lucrat nu lucrez şi frec menta la taiat frunze.Mai am 2 luni şi trebuie să ma pun cu burta mea mare pe învăţat.Conştient? Sunt.Leneş? Always.Dar în vacanţă? Azi nu, te rog eu, nu.

Da, ştiu … ”în viaţă nu faci numa ce e frumos, roz şi îţi place, aleeeex !”.Da lume, ştiu dar totuşi, pot să încerc,nu ?
   Acestea fiind spuse, să nu vă speriaţi că a disparut spam-ul de pe twitter iar frecvenţa pe blog e şi mai mică decât era.

Asta e, frate.Sunt bizi.

tumblr_kzea771sAl1qaqhg6o1_1280

5 gânduri despre &8222;Sunt ocupat.Stai aşa.Eu?&8221;

  1. Poate chiar nu eu is omul potrivit sa zic asta, dar : bad attitude. De ceea ce mi-am dat eu seama in ultimu timp e, ca nu conteaza in ce situatie esti..ci sa realizezi cel mai bun scenariu al acelei siutatii. Fiind in continuu suparat si nervos duce la si mai multa suparare. Nu stiu exact despre ce e vorba, dar poti incerca sa ‘deal with it’, sau sa gasesti o alta perspectiva. (daca e … vb pe mess:P ) multa bafta

    1. @Isti @N0StreSs Problema aici e lipsa de timp, presiuni din partea familiei si oameni prosti.Parca as da BAC-ul ca voi, nu mai am timp sa ascult o melodie sau sa vad un episod de House M.D.De ce as fi "happy" ?Sa fiu fals?Frate, sunt nervos sau suparat..pai sunt nervos si suparat :p.

Stoarce o lacrimă de creier aici :

