Două de pe facebook.

    De când Hi5-ul e ceva de domeniul trecutul şi Facebook-ul a început să prindă la a noastre genii, mai poţi prinde ”întâmplări” ca cea de jos.
Iulia, pe care eu nu o cunosc si nu stiu cum mi-a ajuns la Friends, a folosit o aplicatie, cică funny.Tare funny replică a primit a noastră Iulie.
Am dat Like.
2 
    Bun.Am rămas şocat când am aflat ca eu, de fapt, sunt albanez şi ăştia mi-au greşit naţionalitatea pe buletin.Da dom’le, aşa suntem şi am fost noi vestiţi în lumea asta, prin rromi şi ţiganii, adica manele.
Şi eu care vroiam sa fiu musulman..3

UPDATE.
 Iulia loveşte din nou ! Cică scăpăm de ea.
Deci, adio ! Şi da, am dat
Like.

Untitled

Stoarce o lacrimă de creier aici :

