Azi.Eu?.18 ani !

   În 15 iunie 1992 eram o franzelă, de culoare trandafirie.Un bebeu care sugea ca un nesătul de la mă-sa şi urla prin salon de plictiseală. Acum sunt un, citez, ”masiiiiiv” care doarme mai tot timpul, poetic din cale afară şi puţin maghiar, aşa, pe jumate..
Da dom’le, am ajuns şi eu major.Cică.Să traiesc şi să nu am noroc la acidente, zic.
De când mi-a zis tata că pentru a conduce o maşină am nevoie de un carnet şi de 18 ani, am fost obsedat (şi credeţi-mă, gândul poate ucide) de această vârstă.
   Cu timpul, am mai crescut şi am realizat că cei ”18 ani” nu distrug doar anumite bariere şi  îmi dau acces la anumite lucruri sau servicii dar aduc şi o grămadă de responsabilităţi.Responsabibilibietc pe care, pregătit sau nu, trebuie să le pap. 
Bun.Urmează o perioadă în care sobru nu mă vei vedea prea des, apoi încerc să mă bucur de vacanţă ca neah, trece repede şi nu o simt.
La mulţi ani, bă !

2 gânduri despre &8222;Azi.Eu?.18 ani !&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

