E cald ? No problem !

   Cum ne-am trezit cu cele 1000 de grade peste noi, mi-am zis să vă zic şi vouă ale mele “tehnici de supravieţuire” in arşiţa asta.Mă, e cald acum si nu e de glumit, salvările merg şi vin iar pe stradă cade poporul.
Cuvinte cheie : apa, umbra, light, aer, calm.

Apa.
 
Când ştiu că am de umblat prin oraş iar afară e cuptor îmi pun cu mine bani de o apă sau chiar o .. sticlă de apă, rece şi bună.Cum stau mai mult într-un loc şi căldura mă loveste, beau.Şi beau nenicăăă…şi ma hidratez până cand sunt un peşte sau nu mai e apă.Când nu mai e apă, hop-top fugim si cumparam sau tragem cu pompa din fântâna din centru, ca na`, canal sau nu.. e apă !
   Uneori, mai îmi apare un gând să sparg un hidrant şi să fac un flashwaterdanceparty dar ..nu suntem în SUA, cine ştie ce vine pe acolo.
FARĂ SUCULEŢ.E dulce, îţi usucă gura şi pute.

Umbra.
   Răcoareee, nebunieee, batman, batman !
Stai la un stop (ca pieton) ? Găseşte un petecul de umbră mirific şi exploateză-l !
Văd multe lume prin oraş care, în loc să se adăpostească la umbră, stau în plin soare să-i bată  în cap.Hmm, batuţi în cap, zici ?Foarte.

Light.
   Nu, nu mă refer la lumină ci la modul în care te vei îmbrăca atunci când fugi în oraş sau ce zorzoane pui pe tine când pleci în misiune.Travel light.
Eu am doua sau trei reguli:fără negru, să nu fie materialul din plastic şi îmbrăcămintea să fie cât mai ..aerisită.Culori ? Galben, albastru’ deschis şi ţiclam !Merge şi roz, la baieţi.Eu sincer, aş umbla cu slip-ul prin oraş dar na’, nu mă lasă obrazul..încă.

Aer.
 
Ştii tu.Chestia aia care atunci când bate tare, o fustă se ridică, un copac mai pică şi atmosfera e mai plăcută.Da, e Crivăţul.Ăl’ vânt care ne salvează dar din păcate nu prea bate.No problem ! Vânaţi oameni care dau fluturaşe şi transformaţi-le in ustensile de făcut aer.
BONUS.Meet Georgeluş.

Calm.
   Dom’le, tu ai de suportat enşpemii de grade şi te mai şi enervezi ? Păi asta e treabă ? Ai răbdare, lasă mitocanii să treacă şi stai calm.Te agiţi degeaba iar temperatura creşte pe moca, pe stres.
Have a break, have a kit mâţă !

IMG_0042 (2)

Stoarce o lacrimă de creier aici :

