Io, io..am X5 !

Imag001 (6)

Eu am un X5 şi strada e a mea, ce mai !

Eu stau la o îngheţată iar fraierii de afară trec pe lânga mine, se înjur şi îşi fac nervi.E bună înghe asta, e bună.

Eu staţionez când vreau, unde vreau şi cât vreau.Banda e a mea !

2 gânduri despre &8222;Io, io..am X5 !&8221;

  1. Ce sa mai zici… e plin in Cluj de specimene de genul asta… eu acuma fac scoala de soferi si la fiecare sedinta dau de cel putin 10 destepti de astia cu strazi doar pentru ei…

    Eu le-as lua carnetu si le-a da un PS cu NFS… macar sa se joace :))

Stoarce o lacrimă de creier aici :

