Valcea 2010.

405px-Actual_RamnicuValcea_CoA

  În weekend-ul ăsta fug până în Râmnicu Vâlcea.De ce?M-am băgat într-un schimb de experienţă între şcoala mea şi a lor.Vremea nu ţine cu noi, cheful cam lipseşte iar bagajul încă nu l-am făcut.Parcă nu aş mai pleca dar totuşi, este trist în lume dacă nu ajung si eu prin Oltenia.Mai ştii, poate vin înapoia cu al lor accent.

  O’ să fie fain, sper şi mă gândesc.
Poze, Ocnele Mari, Cozia şi taxi-uri, uite ca vin !

 

ps.Sper ca au mall.Vreau sa merg #lamall !

2 gânduri despre &8222;Valcea 2010.&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

