Locul 3.În sfarşit !

Fiind un moment important pentru noi, românii, în perioada asta gri prin care trecem am zis să scriu şi eu nişte rânduri despre #Eurovision 2010..Am aşteptat să treacă valul, ştiu..şi am scris !

   Da ! Am trimis talent şi am primit puncte.Multe, 162 la număr.
Anul trecut când am trimis melodia the bamabam gărls laic to parti, laic to parti am luat 40 de puncte.Deci, 162 vs 40.Hmm, Elena nu îţi dă de gândit puţin ?
    Ovi şi Paula Seling au fost extraordinari ! Mi-au plăcut enorm iar melodia este super.Te prinde, are versuri frumoase şi o linie melodică dinamică.Vocea lui Paula este de porţelan (întotdeauna am vazut-o ca pe Alicia Keys a României) iar Ovi nu s-a lăsat nici el mai prejos dar parcă l-au copleşit emoţiile şi nu părea..fericit.Ce măi, nu e uşor !
Bravo lor, bravo nouă ! Eu zic că meritam locul 2 dar na’, politica asta.

Boy, boy, what a fight !

Iar acum, să fiu sincer, mi-a plăcut şi de Lena.O gagică faină, cu un accent secsi şi o melodie catchy.Tânără, puţintel emo şi cu viitorul în faţă.Când am vazut-o şi ascultat-o prima oară mi-a sărit gândul la Amy.Nu am habar de ce..
Oh love !

Stoarce o lacrimă de creier aici :

