Am fost la workshop-ul ’’Why & How to Blog’’

Cu întarziere, vă zic ca fusei la workshop-ul organizat de Blogway, unde a vorbit şi ne-a ‘’instruit’’ Mihail Muşat.

  În primul rând trebuie sa zic ca Mihail a fost un ‘’host’’ foarte tare atent.Ne-a dezamorţit pe toţi, ne-a făcut să ne dăm drumul la gură şi să vorbim sau să întrebăm.Încet, încet petrecerea a început, întrebari fiind puse iar raspunsurile erau clarificate, one by one.Lumea era ok, deschisa şi interesată.
  Workshop-ul a fost interactiv, user-friendly şi informativ.Am aflat unele lucruri noi dar în mare parte, subiectele puse în discuţie erau deja explorate de mine (fara sa par snob dar ăsta e adevărul).

Întrebările mele au fost :

 

https://ziuadeieri.wordpress.com/

  1. Cum sa scriu mai mult (adica frecventa, nu cantitatea) ?

  2. Cum sa raman motivat in tot ceea ce inseamna blog ?
  3. Este un leac pentru lipsa de inspiratie ? (o boala letala pentru un blogger)

Eu am vrut să primesc răspuns la al-3-a item deoarece boala se cam manifestă şi leacul încă nu l-am găsit.Printre părerile împarţite ale participanţilor am auzit ‘’daca nu ai inspiraţie, de ce nu te laşi de scris?’’.Recunosc, i-am răspuns, pe moment, acid şi sec dar spre casă m-am tot gândit la ce mi-a zis şi ghici ..încă nu am terminat de gândit.Oare avea dreptate ?
    Acestea fiind spuse, workshop-ul îmi plăcui, oameni faini şi interesanţi iar acum sunt convis că a noastră comunitate există dar trebuie să mai crească şi să ne întalnim mai des.

ps.A fost şi un concurs.Concurs unde eu am câştigat, după cum vedeţi, un host+domeniu moca pentru un an.

Mai jos e prezentarea în PP, care a fost completată pe parcursul sesiunii.

Why & How to Blog – Sesiunea 5 (Cluj – 20 Mai 2010)

http://d1.scribdassets.com/ScribdViewer.swf?document_id=32203024&access_key=key-2esync43gm3srl3heb7h&page=1&viewMode=slideshow

Un gând despre &8222;Am fost la workshop-ul ’’Why & How to Blog’’&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

