Întreabă !

De ce? Unde ? Cum ? Cine?

  Mereu pun întrebari.Multe sunt uneori prea personale sau enervante dar ce sa fac, sunt curios din cale-afara.Ştiu că acest comportament al meu mă bagă în belele destul de des dar eu ies din ele putin prăfuit dar lamurit şi nişte răspunsuri în mâna dreaptă iar cu mai multă putere în mâna stângă. Informatia inseamna putere, capisci ?
Exemplu :

  Profesorul vorbeşte, clasa tace şi scrie.Competenţe frate! La final toată lumea iese fericită dar cu stupoare află că mâine vine testul.Testul e greu, rau si malefic.Ce conteaza?Scăpai de ora, yupeeei !
  Vine ziua de mâine şi lumea nu ştie ce să scrie pentru că toceala merge până la un punct iar de acolo, când trebuie să gândeşti, iti trebuie ceva informaţii pe care să te bazezi, pe care să-ţi construieşti nişte argumente coerente si credibile.Informaţia nu o ai, si iti trece un sentiment de oftică prin sufleţel dar, în final, te impaci şi cu un nouă tras de coadă.
  Eu am întrebat şi astfel am reuşit să sculptez cu o singură afirmaţie un zece râvnit de tine.Ţâca-ţâc, oftică-te ! Şi nu, nu am stat trei ore să bag în cap 2 pagini ci am stat o ora pana să înţeleg ş-apoi am condimentat toată treaba cu puţina cunoastere pe care o aveam în plus, prin mansardă.
  Unde era informatia aia? Era la profesor în creier, pe un raft care stă să cadă mai tot timpul.Ce trebuie să faci tu ? Simplu, să sulfii o întrebare şi POC – a căzut un raspuns.Dar nu, e mai bine să treacă ora, să am eu în caiet material de tocit iar timpul care mă desparte de cele zece minute de pauză sa treacă fără probleme şi cât mai repede.

  Pune întrebări multe, bagăte în seamă cu simţ, caută pe google, dă un mail.Află şi inţelege apoi materializează tot in ceva, ceva util pentru tine şi nu lăsa lenea sau nepăsarea să te cuprindă.

1331867014_529fea7f1a

Stoarce o lacrimă de creier aici :

