Mă întreb.

  Deseori apar anumite lucruri care te fac sa-ti pui o intrebare sau doua.Poate fi un film, o carte, o palmă sau o legumă cu o formă mai ciudată. 
  Cu toţii ne-am uitat (sau ne mai uităm) la ştirile de la ora 17.Să fim surprinşi de ceva nu cred ca se mai pune problema,nu?
  Dar totuşi :

Untitled

   Da,am scris pe blog două articole despre subiectul Avatar dar in poza de mai sus cuvântul avatar are alt sens şi nu acela de bluepeoplewithusbtails.

“…imagine digitală, animată sau statică, de dimensiuni mici …folosită pentru personalizarea profilului unui utilizator al unei aplicaţii web.”wiki

Acum mă întreb : ce e in mintea unui om care scrie asta ? prea mult suc ?
Daca acele degete care au scris asta intr-un motor de căutare sunt ale  unui copil ? Oare părinţii copilului sunt conştienţi de problemele odraslei ?

Nu mă mir.Mă întreb ..

3 gânduri despre &8222;Mă întreb.&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

