10 lucruri pe care…

le știți sau nu despre mine:

  • Daca nu mă vedeți cu zâmbetul pe buze de dimineața înseamnă ca nu sunt în toane bune.
  • Când vezi ca visez cu ochii deschiși si te gândești sa mă “trezești” nu voi deveni un partener bun de discuție.
  • Cearcăne cât o jantă de 20 ţoli?Morocănos din cale-afară?Pe jumate adormit?
    E clar.Tocmai nu am dormit o noapte si nu vreau sa îmi forțez mansarda.Poate cade apoi cad şi eu.
  • Vreau sa mă mut in Anglia sa beau ceai cu lapte şi să dansez cu regina.
  • Vreau un bemveu roz,cu volan cromat iar pe geam două gogoşi pictate.
  • Urăsc berea URSUS dar îmi place Timișoreana.
  • Mi-aş petrece o zi întreagă uitându-mă la un copac.Fără motiv sau sens.
  • Ador câinii dar nu pot sa îmi iau unul.De ce?Sunt alergic si stau La Bloc.
  • Dacă ascultăm astrele,sunt o maimuța de apa…
  • Beau ceai.Foarte,foarte,foarte mult.

    Untitled

    4 gânduri despre &8222;10 lucruri pe care…&8221;

    Stoarce o lacrimă de creier aici :

