Fenomenul “Avatar”

   În primul rând vorbim de un film care a batut toate filmele de top şi a ajuns primul,peste tot in lume,în all time box-office cu $1,852,472,387 fiind astfel,peste filme ca Titanic,Lord Of The Rings,The Dark Knight sau Star Wars.

   Filmul nu a făcut cifra $1,852,472,387 doar aşa,că omuleţii de acolo sunt albaştri si ca au trei metri.Nu poţi ajunge la o astfel de suma şi sa ai primul loc în box-office doar datorita unui trailer interactiv si ceva activitate pe twitter sau facebook.(aşa zic gurile rele)
   Sa fim realisti.Oamenilor le-a placut filmul iar unii s-au dus chiar de doua ori sau trei ori.De ce?Filmul e interesant şi captivant iar cele 3 ore trec cat ai zice legumă.Un film e bun atunci cand te ia cu fiori pe şira spinării şi iţi lasă gura cascată în anumite momente,zic eu.
   Şi acum sa vorbim despre cei care au intrat in depresie iar viaţa lor a devenit albastră.
Oameni buni,e un film.Îl vezi,iţi place,îl “rumegi” o zi sau doua apoi viaţa ta continua.
   Da,are o idee clasica si J. Cameron este un geniu.Sunt de acord cu ‘’vai dragă dar lumea lor e mai tare decat a noastra.vreau şi eu acolo!’’ dar asta nu înseamna ca trebuie sa-mi tai venele ca sa ajung acolo să călăresc rândunici sau sa imi pun coada usb in ceva animal.Ete’ na,ţeapă,nu exista o lume avatar dupa moarte.Nasol,nu?
Eu cred ca aceşti oameni ce suferă de ‘’Post Avatar Depression’’ pur şi simplu nu-şi pot controla creierul iar în mansarda lor se manifestă tot felul de fantezii şi gânduri ciudate şi utopice,printre care avem suicidul.

”Avatar” este un film bun,chiar foarte bun.Eu unul,m-am uitat la el,mi-a placut şi atât.Nu am avut nici o depresie şi nu am fugit repede la ei pe sait să-mi fac avatarul cu faţa mea,dar trebuie să recunosc:am încercat să-l fac pe a lui Simona Sensual dar buzele erau prea mari.

Si acum Gigel,clovnu’

4302552126_b4f2964635

Stoarce o lacrimă de creier aici :

