Bleh',imbatranesc.Bis,gen..

Cum nu mai am rabdare inca cateva zile,cred voi publica acest articol de pe acum..

Bun,si s-a mai dus un an,ce bine!
Imbatranesc,eu simt.Da,simt cum am mai acumulat experienta participand la concursuri pe care nu le’ castigi niciodata,am mai inteles una alta despre cum unii renasc ca o pasare phoenix dupa ce mor si am mai aflat ca aparentele inseala,inseala big time.

  • Nu pot sa spun ca anul 2009 a fost un an bun pentru mine,dar nici rau.A fost ca 2008,2007 sau 2005,acelasi lucru,aceeasi casa,aceeleasi reguli si aceeasi oameni.
    Gandindu-ma putin, mi-am dat seama ca viata mea va fi in etape;etape pe care mi le-am planificat deja (i like to plan a lot) ce voi face in viitor iar ideea de job si colectiv deja mi-e ”formata”.
    Acum ramane de vazut daca imi voi pune planul in aplicare aici,in Romania sau afara,ca toti ceilalti care isi incearca norocul..si apoi sa vin inapoi dupa 2-3 ani cu aceesi diploma in buzunar si cu aceeasi buza umflata,dar asta e un alt subiect intr-un alt articol,bun de discutat.
  • 2009.A inceput bine,a fost cald,mi-am facut prieteni noi care au ajuns acum oameni importanti in viata mea, mi-am intarit anumite legaturi cu fosti colegi,care erau destul de reci si mi-am dat seama ca un prieten bun si o ceainarie buna..greu gasesti in zilele noastre.Pot spune ca am experimentat niste sentimente noi pe care nu le cunosteam inainte iar acum sunt curios sa vad daca pot sa sap mai adanc, sa le exploatez la maxim,astfel voi putea avea experienta si voi afla si eu cu ce se mananca marfa de la Galati .
    Am mai descoperit ca acest cuvant ”neutru” nu ar mai trebui sa-l folosesc,el fiind incredibil de greu pus in aplicare,mai ales cand vreau sa ma impart intre verde si albastru dar ma trezesc eu tot gri.Ca o surpriza, termenul de ”victime colaterale” chiar exista in viata mea si sunt multe,nu gluma!

La cat de repede am rasfoit lunile,eu dormind mai tot timpul,anul 2009 a trecut ca si mandatul lui Geoana,repede si sec.

Asa ca hai cu 2010,cine stie,poate descopar cum sa fac aur din prostie,ca materie prima este destula !

PS: melodie

Stoarce o lacrimă de creier aici :

