Colegii de la locu' de munca part(y) II

Bun,am scris partea I,cand eram inca la inceput,putin speriat de ”necunoscut”,de un mediu nou,de colegii noi si de o scoala complet noua.Practic,eu cred ca a fost una dintre cele mai mari schimbari din viata mea.
Trebuie sa incep prin a spune ca eram la un liceu bun,cu profesori duri si colegi de treaba,dar care,in mare parte,nu prezentau un interes in scoala doar in tigari,batai si baschet.Sincer sa fiu,asa eram si eu,fara partea cu tigari,care sunt cea mai mare prostie,dar asta e un alt subiect de dezbatut.
Vreau sa va spun,ca tot ce am scris in partea I a fost,oarecum,o greseala.Da,am gresit,m-am lasat dus de val,am scris doar din apararente si cum se zice,”nu te lua dupa aparente!”
In timp,mi-am dat seama ca nu am colegi,am doar esantion de adolescenti,ca mine,intre 16-18 ani.Buni sau rai,cu simt sau nesimiti,inteligenti sau idioti,cocalari sau pitipoance,prieteni sau rozatoare.In fine,in timp,mi-am creeat in minte niste etichete,pe care acum le aplic cu nesimtire,iar apoi folosesc aceste etichete intr-un sistem de ”filtrare” iar in final,am produsul finit,doi sau trei prieteni buni,5-7 cunoscuti iar restul…sunt cei din backround.
Nu vreau sa par snob,caci nu sunt dar nici ”sfant” nu sunt si sincer,nici acum nu stiu cum sunt vazut de ceilalti…dar am avut nevoie de un sistem prin care sa-mi dau seama cu cine pot vorbi serios(planuri de viitor,facultate,etc) si cu cine sa vorbesc despre cum a ascultat nicolae guta toata seara,cum a facut el misto’ de o frunza sau de ce e mai tare sa furi din posta unui vecin decat sa´l scuipi.
Pot sa zic ca am colegi buni,am de la cine sa cer o tema,de la cine sa copiez la un test sau sa fac o gluma slaba..dar din pacate nu prea am cu cine sa formez o prietenie buna si lunga,am noroc ca am cunoscut persoane care sunt in stare sa schimbe o parere despre un lucru’ important,cu care pot discuta orice fara sa aud in secunda urmatoare pe la spate,tot.
In final,scoala merge bine,cred iar colegii sunt ok,dar mai am si eu si ei de invatat si mai ales,de invatat unul de la altul.
Da e scoala vietii,pe profil uman.

Un gând despre &8222;Colegii de la locu' de munca part(y) II&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

