Lenea-un sentiment general,interesant,urat.

Avand zi de zi exemple clare,si eu fiind indentificat cu aceasta “boala” pot zice ca lene e buna,dar e si rea,subiectul fiind discutabil,si interpretat dupa placiere :>!

Incep cu a va zice ca lenea e chiar tare,e un sentiment care te cuprinde de la os pana la creier/tesut si nu te lasa domle’ sa faci ceva din prima,din a doua(trage ma asta ma,dar tot nu se ridica ma,e lenea ma,lasa-l..)..chiar daca vrei,parca te tine ceva,o vita de vie incalcita in jurul tau si nu-ti da odata drumul,dar e curios,ca tie iti place(iti placeee),simti ca si cum presiunea s-a ridicat putin,chiar daca tu crezi ca ceeea ce simti e ceva rau,ceva care te impinge in jos,defapt e ceva normal si natural :).

Pot spune ca senzatia e unica,te simti liber,si indiferent ce-mi vezi spune cand sunt in “lenea trance”,nu-mi pasa,mi-e lene si sa te ascult,dar nu uit sa-ti raspund cu “da”/”ok”/”bine”,astfel uneori,in diminetele grele ma trezesc (dracu) cu o durere de cap si cu atatea in cerebeel  incat imi zic “De ce dracu am zis ieri da?”,”De ce sunt lenes iara?”
Da cum vine asta,sa te simti liber cand esti lenes?
Da,esti liber,practic,ai o stare de in care nu iti pasa de nimic si de nimeni,ca tot ce ai in cap se “formateaza ca la fresh windows reinstall”,si ca vrei doar sa lenevesti,da sa lenevesti asa…fara rusine,limita,obraz ,sa o lasi pe doamna lene sa te cuprinda,sa te inveleasca,chiar daca pentru cateva minute/secunde,stii ca o ai langa tine,stii vei simti senzatia de extaz,de libertate,de nepasare,ceea ce undeva in adancul tau,te face sa te simti –liber.

In fine,lenea e buna,e chiar ok,dar eu nu o respect cand vine vorba de munca sau alte activitati.
E ok sa fii lenes,doar nu suntem toti perfecti,dar trebuie sa stim cum sa ne controlam aceasta lene,cum sa scapam de ea,cum sa o readucem inapoi si o sa canalizam astfel incat sa profitam cat mai mult de ea,dar sa putem fi activi,spontani si concentrati pe ce facem cand vine vorba de munca sau alte responsabilitati.
Mi se pare penibil sa aud :
”Salut,ai luat medicamentele?”
<Ce fa?Nu le-am luat,dale’…mi-a fost o lenee!>
Nu uitati,fiti lenesi,e dreptul vostru,dar cum suntem oameni de obraz,hai sa o tinem doar cand ne trebuie si sa ne folosim de ea cu cap.

laziness

-alex

Un gând despre &8222;Lenea-un sentiment general,interesant,urat.&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

