Eu si blenderu'

Mda,recent mi-am tras un blendar cica sa ma apuc sa imi fac shakerui cu proteine pentru sala 😛 la care tot ma duc din decembrie 08 :D…

Am cautat pe net cum sa fac nenorocitu asta de banana milkshake,si am gasit ceva reteta suspecta

  • ·1-2 bananas
  • ·Ice
  • ·Milk
  • ·Sugar
  • ·Salt (optional)
  • ·Vanilla Extract (optional)
  • ·Blender
  • .vanilla ice cream (optional)

nah am facut toate astea si daca ati stii ce a iesit..pfff,un gust ingrozitor,mai ca iti era frica sa gusti..asa ca mi-am zis ca astept pana vin capsunele si fac acolo strawberyy shake ,suta la mie ca ala e mult mai delicious :D!!

Stoarce o lacrimă de creier aici :

