Colegii de la locu' de munca :…. part I

Mda,azi vom vorbi despre bisericutze,manele,guma,misto fara limite si putina scoala…

Pentru mine,la scoala e tare ! Dada! E tare,ati auzi bene,am colegi misto’,care ma ajuta si ma sprijina moral,suntem foarte uniti si ne ajutam sau sfatuim la orice necaz,e super!………..e visu’ !

Bun hai sa vorbim serios!Chiar mai exista colegi in ziua de azi?Chiar mai suntem uniti?Chiar mai e prietenia aia unde eu am nevoie de tine la necaz si tu chiar..vii?

Eu zic ca -NU PREA-.
Toata lumea stie si sigur a simtit pe pielea lui,sunt prieten cu tine dar imi dai tema dupa aceea,hai pa!Nu te mai te vad pana a doua zi cand am nevoie de ea din nou ..sau sunt prieten cu tine in scoala ca n-am cu cine sa vorbesc sau „sa ma bag in seama” …hai sa fim realisti ,rar mai vedem prietenii din clasa 1 pana a-12-a..eu pot sa spun sincer,ca nu am vazut si experimentat (am experimentat intre clasele 1-8) multe din acestea…sunt curios cum vor evolua lucrurile in viitorul APROPIAT deoarece acum,totul e cam prea de tot.Prea de tot zici,pai cum?Usor,colegii nu sunt colegi,prieteni daca vrei,ii cumperi cu un suc sau o tema,si daca ai nevoie de ajutor nu-l primesti.Fiecare pentru el,dar toti pentru unu cand e vorba de ceva ”dirty” ..
As vrea sa experimentez si eu ce am auzit de la parintii nostri,acea unitate si prietenie „vesnica” intre liceeni…sunt curios oare ea mai exista?

to be continued  dupa ce mai aflu cate ceva..””

Un gând despre &8222;Colegii de la locu' de munca :…. part I&8221;

Stoarce o lacrimă de creier aici :

